perro-bella

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Monica - 7 april 2012 22:16

Egentligen så gillar jag påsken, för den har inte så många måsten för mej i alla fall. Påsken brukar vara lika med våren! Det är då man vill vara ute i trädgården och ute och cykla o promenera mm. Men i år har jag haft oturen att bli lite krasslig, förkyld, så då är det bäst att ta det lilla lugna. Och inte vill jag smitta någon så det är bäst att stanna hemma. Synd bara att missa all god påskmat som jag hade chans till!

Men idag tog jag med mig hundarna ut i skogen och hjälpte Merja att reka en sökruta till kommande tävling. Skönt att strosa runt i skogen och låta hundarna rasa av sig. Ett riktigt aprilväder var det! Ömsom sol och ömsom hagel och blåst! Tog lite bilder! 

 

Här snitslar Merja upp en mittstig! Som ni ser så är det sol!


   

Den äldsta och den yngsta hunden, Alva och Soya!


 

Snö eller hagel fanns på vissa ställen!


   

Ett par hagelskurar överraskade oss men gick snabbt över.

Presentation


Det här är en blogg om Bella av rasen Perro de Agua Espanõl och Ila som är en Australian Shepherd

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards