perro-bella

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Monica - 23 januari 2012 16:28

På morgonpromenaden i dag upptäckte jag att det var så mycket snö att det nog skulle gå att åka skidor. I alla fall på golfbanan! Men först på agendan stod träning på gymmet! Väl hemkommen därifrån blev det bråttom ut i skidspåret! Nej, det fanns inget uppåkt spår, men det var lätt som en plätt att göra ett. Hundarna kunde springa fritt, de behövde inte gå i skidspåret. Snötäcket är ju inte särskilt djupt. Härlig känsla att stå på skidorna! Så klart gjorde jag min första vurpa!! I det lilla utförslutet som fanns blev det tvärstopp på en tallkotte! Men inga brutna ben eller andra skador, det svåraste var att komma upp igen! Tur att ingen människa såg mig!


 

Så här trött och nöjd blir man av att springa i snön!!  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är en blogg om Bella av rasen Perro de Agua Espanõl och Ila som är en Australian Shepherd

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards